Публікації

Наш відпочинок на природі.

Зображення
 

День захисту дітей!Квест для дітей"Хай щастю дитини не буде кінця"

Зображення
Пошук скарбів. Отримання карти для пошуку скарбів. Старт гри   Зупинка "Флора"   Зупинка"Корисна їжа! Зупинка "Орігамі" Зупинка "Акваріум" Малюнок " Моя мрія" Зупинка "Орігамі" Наш настрій у грі!                                                              Скарб  знайдено! Музична пауза. Діти  були задоволені та радісні!Усім сподобалось!

Результат вебінарів!

Зображення
 

07.05.2021 проведено урок "Я знаю,як спілкуватись в Інтернеті".Діти дізнались про ризики та небезпеки користування інтернетом.

Зображення
   Корисні ресурси  Більше уроків для дітей та корисних матеріалів для педагогічних працівників Ви можете знайти на https://stop-sexting.in.ua/category/materials/ Онлайн-довідник “Рекомендації щодо онлайн-безпеки для педагогічних працівників” містить загальну інформацію щодо розповсюджених ризиків онлайн, принципи реагування та особливості діалогів з дитиною, яка стала жертвою протиправних дій онлайн, а також алгоритми дій для педагогічних працівників та адміністрації закладу освіти: https://stop-sexting.in.ua/guide-for-teachers/ Онлайн-довідник “Створюємо онлайн-простір разом з дітьми” зосереджує інформацію про особливості розвитку дітей від 3 до 17 років, поради батькам щодо безпечного цифрового простору для дітей: https://stop-sexting.in.ua/guide-for-parents/  Звернутись по допомогу  Урядова консультаційна лінія з питань безпеки дітей в Інтернеті – набрати 1545, далі обрати “3”. Працює 24/7. Дзвінки безкоштовні.  Чат-бот проєкту #stop_sexтинг з можливіст...

ПІДСУМКИ ОБЛАСНОГО КОНКУРСУ НА КРАЩИЙ ЕОР - 2021

Зображення
Уже другий рік  поспіль заклади освіти змушені працювати в умовах пандемії  COVID-19 та час від часу переходити на змішане та дистанційне навчання. Педагогічні працівники активно розвивають свої інформаційно-цифрові компетентності, опановують новітні освітні платформи, онлайн-інструменти та вебсервіси.  Пропонуємо їм на допомогу  – електронні освітні ресурси розроблені  та представлені  працівниками освітньої галузі   для участі в обласному конкурсі на кращий електронний освітній ресурс (далі –  Конкурс). Відповідно  до наказу ЧОІПОПП № 78/01-06 від 16.04.2021 у  2021 році  переможцями  Конкурсу стали: ІІІ місце  Творча група у складі Самборської Світлани Петрівни, Михайленко Тетяни Петрівни, учителів біології Дзензелівського закладу загальної середньої освіти  I - III  ступенів Маньківської селищної ради, за електронний освітній ресурс із теми «Віртуальний музей»;   Найкращі електронні освітні ресурси ...

Розв"язування розрахункових задач.

Зображення
  РОЗРАХУНКИ ЗА ХІМІЧНИМИ РІВНЯННЯМИ https://docs.google.com/document/d/13O4n8vHcc6IWFnkzA2qaTut3fn9h5QCyEMvdZHzgBMs/edit?usp=sharing 1. Розрахунки маси, об’єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій. Задача № 1 Алгоритм Скорочена умова Розв'язання Відповідь m(Al 2 O 3 )=10,2 г. 2.  Розрахунки за законом об’ємних відношень газів. Задача № 2 Алгоритм Скорочена умова Розв'язання Відповідь Який об’єм кисню витрачається на згоряння 5 л етану? 3.  Обчислення маси, об’єму, кількості речовини за відомими даними про вихідні речовини, одна з яких узята з надлишком. Ознака задач на обчислення за рівнянням реакції, якщо один з реагентів узято в надлишку, — за умовою відомі порції обох реагентів (маса, об’єм або кількість речовини). Обчислення здійснюють за тією речовиною, яка прореагувала повністю. Тому розв’язування задачі цього типу полягає у визначенні на основі розрахунків такої речовини. Задача № 3 Алгоритм Скорочена умова Розв'язання Відповідь Обчисліть о...

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з біології та хімії

Зображення
  Критерії оцінювання навчальних    досягнень учнів з хімії Визначальними в оцінюванні рівня навчальних досягнень учнів з хімії є особистісні результати пізнавальної діяльності, в яких відображаються загальнопредметні компетентності, набуті учнями в процесі  навчання. За відмінностями між обсягом і глибиною досягнутих результатів, ступенем самостійності у виконанні завдань, здатністю використовувати  знання  у нових ситуаціях виокремлено  рівні навчальних досягнень учнів, що  оцінюються за 12 ­бальною шкалою. Кожний наступний рівень вбирає в себе вимоги до попереднього, а також додає нові характеристики. ·          При  оцінюванні рівня навчальних досягнень  з хімії враховується: ·          оволодіння хімічною мовою як засобом відображення знань про речовини і хімічні явища; ·          рівень засвоєння теоретичн...